הגרי"מ לאו שליט"א: "אנחנו אלופים בלהיהרג יחד"

    אסתי פלד No Comments on הגרי"מ לאו שליט"א: "אנחנו אלופים בלהיהרג יחד"

    הגאון רבי ישראל מאיר לאו לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "התחושה שלי שאנחנו אלופים להיהרג ביחד אבל לא לחיות ביחד. כשאנחנו מפולגים ה' לא איתנו, כמו לפני חורבן בית שני. מנהיגי הציבור צריכים לשבת ולדבר, החיים והמוות ביד הלשון. שהנשיא ישב עם הקואליציה והאופוזיציה וימנע את השנאה"

    צילום: יוסי אלוני | פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון מיוחד ונדיר התראיין הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט"א, הרב הראשי לישראל בעבר ורב העיר תל אביב, לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחס לקרע בחברה הישראלית ולקריאות הקשות למרד משמאל: "התחושה שלי שאנחנו אלופים להיהרג ביחד אבל לא עשינו טירונות לחיות ביחד. כשאנחנו מפולגים ה' לא איתנו, כמו לפני חורבן בית שני. התפקיד של מנהיגי ציבור הוא לשבת ולדבר, החיים והמוות ביד הלשון".

    הרב הוסיף: "הנשיא קרא אתמול לשבת ביחד, נציגות מהקואליציה ומהאופוזיציה. שהנשיא ישב וימנע את השנאה שזה איום ונורא. זה גם עניין של חינוך. ראה את הילדים במזרח ירושלים, גם בעיר דוד וגם היום, זה מה שמוביל אליו שיח של שנאה. זה מוביל לרצח".

    רבה הראשי של ישראל סיכם ואמר: "אני שומע מגמה בקואליציה להחזיר לרבנות הראשית ולבתי הדין הרבניים את מה שהיה להם בעבר. אני בעד להחזיר את זה כדי שיהיה השיבה שופטינו כבראשונה".

    האזינו לראיון המלא:

     



    0 תגובות